sobota, 28 czerwca 2014

Test i opinie syropów Excellence

Dziś troszkę nowość- testowanie i opinia. 
Miałam wielką przyjemność przetestować syropy firmy Excellence. Mąż otrzymał je na profilu marki. Dziś po wypróbowaniu każdego, chciałam coś o nich napisać.


Co pierwsze rzuca się w oczy to bardzo oryginalne opakowanie syropów. Wytrzymałe, w bardzo fajnym kształcie. Otwarcie/zamykanie jest również bardzo łatwe i nadaje syropom dodatkowych plusów. 

Co do samych syropów. Syropy są bardzo mocne w smaku i gęste. Wystarczy łyżeczka do szklanki wody i mamy naprawdę smaczny soczek na upalne dni. Idealnie sprawdzi się na spotkanie rodzinne czy imprezę ze znajomymi.
Mamy dostępne 3 smaki, które otrzymaliśmy: 
  • Polska Malina
  • Kubańskie Mojito
  • Afrykański Granat
 Syrop należy rozcieńczać z wodą w stosunku 1:9. 

Cena to ok. 7 zł/700 ml
 

Naprawdę polecam, są świetne, pyszne w smaku. Mi osobiście najbardziej zasmakował Afrykański granat, córce Polska Malina.

Patrząc na cenę, smak, pojemność- opłaci się. Syropy przypominają mi trochę syropy firmy Paola. Tak samo dobre i tak samo nadają się na upalne dni. 

Jednym słowem polecam i dziękuję wraz z mężem za możliwość przetestowania :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz