środa, 25 lutego 2015

Babeczki z kruszonką

Nie sądziłam, że ta kruszonka na babeczkach da taki fajny końcowy efekt. Zwykłe babeczki, które robię nawet 2 razy w miesiącu stały się o wiele lepsze i znikły 2 razy szybciej. Polecam spróbować.

Babeczki z kruszonką


CIASTO
  • pół szklanki cukru
  • 1 i 1/3 szklanki mąki
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • pół szklanki oleju
  • 2 jajka
  • 1/2 szklanki mleka
KRUSZONKA
  • 10 dag margaryny
  • 3 łyżki cukru
  • 1,5 łyżki mąki


CIASTO: W jednej misce wymieszać ze sobą (łyżką!) cukier, mąkę i proszek do pieczenia. W drugiej misce wymieszać: olej, mleko i jajka. Dokładnie wymieszać obie zawartości misek, a następnie połączyć ze sobą wsypując sypkie składniki do mokrych. Całość dokładnie przemieszać łyżką. Przygotowaną masę przełożyć do przygotowanych papilotek. Zapełniaj ok. 3/4 papilotek. 
KRUSZONKA: połączyć ze sobą składniki i pokruszyć po trochu na każde ciasto. Piec ok. 30 minut w 180 st. Po upieczeniu posypać cukrem pudrem. 

1 komentarz:

  1. Gosiu, powiem ci szczerze, zrobiłam wczoraj te babeczki i jestem nimi zachwycona. Nie sądziłam że ta kruszonka da taki świetny efekt, taki... niebiański.. normalnie muffinki robiłam w domu często, ale takie dobre nie były, na pewno będę stosowała na nich kruszonkę częściej i będę mieć pycha deser dla dzieci :D

    pozdrawiam,
    Kocia Mama

    OdpowiedzUsuń