wtorek, 23 lutego 2016

Test Monte z dodatkami, projekt od trnd.com





Kilka dni temu zostałam testerką trnd w ich nowym projekcie, a mianowicie MONTE Z DODATKAMI. Zadaniem każdego z testerów uczestniczących w  projekcie jest zakup ok. 32 sztuk serków Monte z dodatkami za max. 80 zł, następnie firma zwraca koszty poniesione na serki. 16 sztuk mam zostawić sobie, kolejne 16 rozdać znajomym do testowania. W moim sklepie okazało się, że serki te akurat są na promocji dlatego zakupiłam nie 32, a 37 serków, dzięki czemu mam więcej do rozdania.

I tak w ramach testów dokonałam zakupu następujących wariantów smakowych:

- Monte Cherry,
- Monte Cookies,
- Monte Crunchy,
- Monte Choco Balls,
- Monte Cappucino Balls,
- Monte Cacao Cookies,
- Monte Choco Flakes,
- Monte Waffle Sticks.


Kurier dostarczył mi także książeczkę do zbierania informacji od każdego, komu podaruję serek. 



W zależności od dodatku do serków mają one różne wartości kaloryczne, jednak kaloryczność 1 serka to ok. 200 kcal, dlatego wydaje mi się, że serek będzie doskonałym uzupełnieniem obiadu lub podwieczorku. 

SMAKI SERKÓW:

Doskonale nadaje się dla osób w każdym wieku. U mnie jadła 1.5 roczna wnuczka, a także 82 letnia mama. W ramach akcji podarowałam je także znajomym, rodzinie. Dodatkowo Monte były doskonałym uzupełnieniem spotkania rodzinnego jako deser. Wszyscy zachwalali. Otrzymałam tylko jedną opinię, iż serek jest za słodki. Pozostałe osoby opowiadały się w samych superlatywach. Pozwolę sobie przytoczyć kilka opinii:



 - "Znakomity czekoladowy deser, a dodatek w postaci orzechów i musli sprawia iż zakochałam się w nim. Doskonale nadaje się także do zjedzenia osobno serek, a osobno dodatki".

- "Babciu, pyszny serek, mogę spróbować kolejny".

- "Zjadłam osobno serek, a osobno ciasteczka. Pyszny, duży, sycący, a poza tym cena jest adekwatne i do smaku i wielkości serka".



Co do mojej opinii: 

Uważam ze serek jest doskonałym uzupełnieniem codziennego posiłku. Można go spokojnie zjeść na deser po obiedzie. Najbardziej odpowiadał mi smak Zott Monte Cacao Cookies. Pyszny smak ciasteczek nadaje serkowi pysznego smaku. Dzieci i dorośli je uwielbiają (u mnie w domu). Ocena: 6+.







7 komentarzy:

  1. Monte z dodatkami to pyszny deser dla małych i dużych. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Deserki bardzo przypadły do gustu mi i moim znajomym. Moim numerem jeden pozostaje ten z maślanymi ciasteczkami. bardzo lubię takie chrupiące dodatki w deserach. Coś dla fanów granoli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Deserki Monte z dodatkami są bardzo smaczne i pożywne. Zaspokoją podniebienie zarówno małych jak i dużych. Różnorodność dodatków sprawi, że każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pyszne ! Można je jeść każde z osobna czyli dodatki osobno a potem sam krem lub połączyć wszystko razem. Mi osobiście najbardziej przypadła do gustu opcja pierwsza bo mam dwa razy więcej przyjemności z jedzenia :) Jeżeli chodzi o smaki to samo w sobie Monte jest przepyszne ale z dodatkami Choco Balls oraz Waffle Sticks już miażdży :) Zwłaszcza Waffle Sticks - pychotka !

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo smaczny deserek moja rodzinka oszalała na jego punkcie żałujemy, że tak szybko się kończą. ma tyle dodatków, że każdy łasuch znajdzie coś dla siebie. może nie jest to produkt 0 kalorii, ale warto skosztować dla przyjemności

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepyszny deser dostępny w ośmiu wariantach smakowych. Fantastyczne połączenie kremu orzechowo - czekoladowo - mlecznego z dodatkami w różnej postaci. Deser jest bardzo smaczny trafia do tych małych jak i tych większych smakoszy . Jest przyjemnością dla podniebienia. Zwłaszcza dla łasuchów lubiących coś delikatnie słodkiego. Dla mnie strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam możliwość testowania Monte z dodatkami. Niestety Monte już się kończy ponieważ dużo dałam rodzinie i bliskim do spróbowania ale już wiem że to Monte pozostanie w moim domu na długo. Wszystkie smaki są super a produkt jest godny polecenia :)

    OdpowiedzUsuń