wtorek, 2 lutego 2016

Wrapy z dodatkami

Nigdy nie korzystałam z takich placków. Wrapsy, to coś co było dla mnie wielką i totalną abstrakcją w kuchni. W końcu na jednej ze stron internetowych (przepisy.pl) znalazłam ciekawy przepis, który mnie skusił. I tak postanowiłam go wypróbować. Przystawka bardzo smakowała gościom, którym podałam ją w ubiegłą sobotę. Warto spróbować. W lodówce mam już kolejne wrapsy, które już niedługo znów wypróbuję. :)

                            -TRUDNOŚĆ: łatwe       -CZAS:

  • 3 placki wrapsów (tortilla)
  • pół słoiczka (małego) marynowanej papryki
  • 6-7 plasterków sera żółtego
  • 6-7 plasterków szynki (dowolnej)
  • natka pietruszki
  • margaryna do posmarowania

Wrapsy wyjąć z opakowania i posmarować margaryną. Następnie położyć na każdą połowę placka po kilka listków sera i szynek. Paprykę marynowaną odcisnąć z zalewy i dać na każdy placek.

Zamiast papryki można użyć pokrojonego pomidora. Każdy placek posypać poszatkowaną pietruszką. Zwinąć w rulon i pokroić na mniejsze kawałki (w skos).

Położyć na talerzu i włożyć na minutę do mikrofalówki. Podawać najlepiej ciepłe.  
 



 

1 komentarz: